Generelle oplysninger
Pia Meyhoff
Hobby basseret side
7400 Herning
piameyhoff@gmail.com
Betaling
Pia Meyhoff Modtager ikke kortbetaling, men bankoverførsel og kontant betaling.
Levering
Pia Meyhoff sørger for levering med udgangspunkt i Dao (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Dao overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Dao, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.
Pia Meyhoff kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Dao. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, så er der forsikring via Dao
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos mig, med mindre det er speciel designet broderi eller andet specieal design, Brugt vare, e-bøger eller lydfiler. Her er der ingen fortrydelsesret
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give mig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail med navn og ordrenummer til piameyhoff@gmail.com. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
- du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.
- såfremt varen er taget i brug eller ødelagt
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til mig, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Jeg kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Pia Meyhoff
Lyøvej 20
7400 Herning
Jeg modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos mig som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, slitage eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer jeg dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Pia Meyhoff
Lyøvej 20
7400 Herning
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Jeg modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med mig, har Jeg brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Pia Meyhoff og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til piameyhoff@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Handelsbetingelserne er senest opdateret den 21-02-2019